Wszechstronne oprogramowanie do opon używanych

Oprogramowanie TiresCMS pozwala na zarządzanie sprzedażą produktów używanych, opon, felg i kompletów (opony na felgach).
Za pomocą naszego systemu będziesz mógł swobodnie przyjąć towar, dokładnie go opisać, dodać realne zdjęcia.

 1. Przyjęcie towaru na magazyn - z przypisaniem cech i właściwości do konkretnego produktu
  •  
automatyczne dodawanie wszystkich zdjęć opon, z możliwością automatycznego przesyłania na serwer w celu dalszego dostosowania zdjęcia (min. dodanie znaku wodnego, nasycenia, korekta obrazu)
  •  
dodanie dokładnego opisu wyglądu, cech charakterystycznych dla każdej opony (producent, nazwa, rozmiar czy bieżnik), wszelkiego rodzaju uszkodzeń (naprawa, łatka, otarcie), i innych dodatkowych danych.
  •  
automatyczne nadanie indywidualnego kodu kreskowego (lub QR) przyjmowanej oponie (równocześnie może zostać zintegrowany system nadawania samoprzylepnych etykiet TT Tyre wraz z ich wydrukiem)
  •  
automatyczne lub ręczne określenie dokładnej pozycji w magazynie (z podziałem na magazyn wewnętrzny / zewnętrzny/ halę czy kontener)
  •  
grupowanie produktów w pary lub komplety, możliwe również jest łączenie opon wraz z felgami w kompletne koła. Dzięki temu faktyczna ilość produktów w sklepie online / serwisie aukcyjnym zdecydowanie się zwiększa.
  •  
wyszukiwanie poprzez dostępną w systemie bazę produktów. Opcjonalnie istnieje również możliwość łączenia w oprogramowaniu opon nowych z używanymi oraz wprowadzanie ich do sprzedaży w sklepie online / serwisie aukcyjnym. Co istotne produkty używane i nowe mogą być sprzedawane w wybranych kanałach sprzedażowych niezależnie do siebie.

 

 2. Oznaczanie produktów w magazynie
  •  
System umożliwia nadawanie kodów z wyszczególnieniem czy jest to pojedynka, para czy komplet (4 sztuki).
  •  
Indywidualne dane na etykiecie z kodem kreskowym lub QR z opcjonalną możliwością użycia skanera kodów kreskowych.
  •  
Drukowanie etykiet na folii TT Tyre (dostosowanych do branży oponiarskiej, odpornych na warunki atmosferyczne) z możliwością dopasowania jakie parametry mają być na niej widoczne np, dokładna lokalizacja w magazynie, szczegółowe dane o rozmiarze, głębokości bieżnika czy wadach lub usterkach.

 

 3. NOWOŚĆ Automatyczne oznaczanie lokalizacji opon oraz inwentaryzacja magazynów
  •  
Oprogramowanie TiresCMS umożliwia zbudowanie własnej, indywidualnej struktury magazynu, co powoduje że podczas przyjęcia opon system przypisuje ją do konkretnego miejsca w magazynie. Oprogramowanie analizując dane, automatycznie wyznacza gdzie umieścić dany towar (parę czy komplet) Dzięki tej funkcji oszczędzasz miejsce (szczególnie przydaje się przy rozproszonych magazynach), pracownicy popełniają o 60% mniej pomyłek podczas kompletowania zamówień, zwiększasz również ich wydajność.
  •  
W systemie można samodzielnie ustalić strukturę lokalizacji każdego z dostępnych magazynów, przykład: Opona 4xContinental EcoContact 6 205/55/R16 MAG01-R10-P7-S5-6 (magazyn/regał/półka/segment/miejsce -nomenklatura zawsze jest dopasowana do Państwa potrzeb). Co ważne dokładna lokalizacja opon jest zapisana w systemie oraz dodatkowo może zostać wydrukowana na etykiecie samoprzylepnej.
  •  
Istnieje również możliwość przypisania do segmentów określonych warunków w postaci konkretnych cech produktu, które nie pozwolą na przypisanie innych opon do tej lokalizacji (może to być np, określony rozmiar, szerokość, sezon czy jednostka (np w przypadku pary / kompletu lub nie jest ich częścią). W takim wypadku system wskaże inną dostępną lokalizacją lub w przypadku jej braku pracownik zrobi to ręcznie.
  •  
Miejsca dla opon na regałach/segmentach są generowane dynamicznie w zależności od przypisanej szerokości opony. Dla regałóch/segmentów, które nie mają określonego rozmiaru, wyliczana jest przewidywana ilość dostępnych miejsc na podstawie szerokości umieszczanych opon. 
  •  
Historia - oprogramowanie zapewnia pełną analizaę historię rotacji magazynowych w stosunku do każego produktu oraz wszystkich lokalizacji w magazynie. Dzięki tej funkcjonalności w wygodny sposób można także przeprowadzać inwentaryzację, kontrolować pracowników czy analizować przebieg sprzedaży.
  •  
Aktualizacja struktur magazynowych może odbywać się poprzez wgrywanie pliku csv do systemu lub bezpośrednio z poziomu systemu. Dzięki takiej funkcjonalności można w dowolny sposób tworzyć i zarządzać magazynem idealnie dopasowanym pod swoje potrzeby.

 

 4. Kalkulatory cen dla opon używanych
  •  
Tworzenie automatycznych i półautomatycznych kalkulatorów do wyceny używanych opon i całych kompletów, w zależności od producenta, stanu zużycia, głębokości bieżnika lub innych specyficznych parametrów.
  •  
Prowadzenie sprzedaży (procesów zdjęcia ze stanu) opon poprzez wykorzystanie skanerów kodów kreskowych lub telefonów komórkowych działających bezprzewodowo na terenie magazynów / hal.

 

5. Wieloetapowa kontrola nad pracownikami
  •  
Przyznawanie stopni dostępu wraz z nadawaniem różnych uprawnień do panelu administracyjnego wg wykonywanej pracy - np, tylko wystawianie aukcji, tylko kontakt z klientami, zarządzanie cenami lub inne według wybranych wymagań.
  •  
Ewidencja czasu pracy Twoich pracowników przez logowanie ich zachowań - pozwala na dokładne oznaczanie CO | KTO ZROBIŁ | KIEDY . W bardzo łatwy sposób można w ten sposób wyeliminować przestoje i nieekonomiczną pracę.
  •  
Każde przyjęcie i sprzedaż jest rejestrowana w logach (podgląd dostępny tylko dla administratora), funkcja przydatna w przypadku dużej i częstej rotacji towaru.

 

6. Sprzedaż opon używanych na Allegro i  Otomoto
  •  
Wiele zintegrowanych kanałów sprzedaży - system pozwala na zarządzanie sprzedażą na popularnych serwisach aukcyjnych ( Allegro), serwisach ogłoszeniowych (Otomoto, OLX, Mascus, Traktorpool) czy we własnym sklepie online.
  •  
Szybkie wystawiania setek aukcji w jednym multipanelu, system grupuje wszystkie zamówienia z wielu kanałów sprzedażowych w jednym miejscu.
  •  
Wygodne przygotowanie szablonów aukcj oraz wielu cenników dostaw w zależności od kategorii i rodzaju opony, ilości ( pary/komplety/z felgami).
   



 


/ Potrzebujesz wsparcia? napisz do nas

Krótko opisz jakiej integracji potrzebujesz, nasi specjaliści do 24 h przygotują listę funkcjonalności, tak aby najlepiej dostosować je pod Twoje wymagania.

artykuły z bloga

Jak i po co pozyskać środki unijne na cyfrowy rozwój firmy

Zakup nowego lub unowocześnienie twojego obecnego oprogramowania do zarządzania sprzedażą w firmie zali...

  • Bony na cyfryzację
  • Dofinansowanie na oprogramowanie

28 sierpień 2021 4 minuty

Nowoczesne projekty graficzne dla sklepów z oponami

Samochody i akcesoria samochodowe należą do produktów najchętniej kupowanych przez internautów - wedł...

  • Responsywny wygląd sklepu online
  • Indywidualny projekt layoutu

03 styczeń 2022 4 minuty

Wdrożenie systemu dla firmy Agrowiec

Już od dłuższego czasu zastanawiasz się nad automatyzacją procesów sprzedażowych w swojej firmie? Ch...

  • case study
  • system dla firmy agrowiec

19 marzec 2021 3 minuty