Oto 6 prostych i szczegółowo opracowanych kroków, które wspólnie przechodzimy podczas projektowania od podszewki oprogramowania do zarządzania sprzedażą opon i felg. Wychodzimy z założenia, że dopięty na ostatni guzik plan zawsze gwarantuje wysoką jakość prac. 

Staramy się zapewnić spersonalizowaną obsługę na każdym etapie współpracy - od pierwszego kontaktu, przez proces planowania i realizacji usług, aż po ich zakończenie. Nasz zespół jest zawsze dostępny, aby służyć pomocą i odpowiedzieć na pytania oraz wątpliwości.

Dbamy również o szczegóły, ponieważ wiemy, że to one często decydują o sukcesie i zadowoleniu klienta. Dlatego nasz zespół zwraca szczególną uwagę na każdy etap procesu, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z oczekiwaniami i przebiega sprawnie. Wierzymy, że spersonalizowana obsługa i dbałość o szczegóły to klucz do zbudowania długotrwałych i zaufanych relacji.


KROK PIERWSZY: analiza potrzeb
Pierwszy etap naszych działań służy rozpoznaniu i przygotowaniu szczegółowej specyfikacji. Analizujemy Twoje potrzeby, poznajemy specyfikę działania Twojego przedsiębiorstwa, robimy rozeznanie co do wymagań i funkcji, jakich potrzebujesz i na tej podstawie dopasowujemy najlepsze rozwiązania. 
KROK DRUGI: prezentacja oferty
Tu przechodzimy już do konkretów. Pokazujemy, jaka będzie reakcja Twoich potencjalnych klientów po kontakcie z Twoim produktem. Przedstawiamy drobiazgowo dopracowaną ofertę dopasowaną do wymagań Twojej firmy. Na koniec następuje podpisanie umowy określającej zasady naszej współpracy.
KROK TRZECI: programowanie
To najdłuższy etap, bo wymagający z naszej strony sprecyzowanych działań. Tworzymy Twoje oprogramowanie – od podstaw: mechanizmy realizujące potrzebne Ci funkcje oraz doświadczenia UI/UX. Powstają graficzne makiety. Nieustannie testujemy prace systemów, nadzorujemy integracje z hurtowniami i platformami sprzedażowymi, monitorujemy pracę. A także wprowadzamy wspólnie ustalone poprawki.
KROK CZWARTY: wdrożenie
Zaakceptowałeś już projekt i niecierpliwie czekasz na jego start. Teraz właśnie następuje jego wdrożenie i… kolejne testy. Każdy uruchomiony moduł musimy po raz kolejny przetestować, by wszystko działało bez zarzutu. Jednocześnie jednak jest to moment zakończenia wspólnej pracy nad powstawaniem Twojego narzędzia. Działania przenosimy na kolejny etap.
KROK PIĄTY: opieka
Tak naprawdę jest to posprzedażowa obsługa naszego wspólnego dzieła, ale lubimy myśleć, że po prostu opiekujemy się Twoją firmą z jej nowym, wspaniałym narzędziem. Podczas tego etapu troszczymy się o to, by wszystkie funkcjonalności działały bez zarzutu. Doradzamy nowe wdrożenia i pokazujemy możliwości obecnych. Reagujemy na każde Twoje pytanie, cały czas stoimy na straży prawidłowego działania.
KROK SZÓSTY: rozwój
Ten etap oznacza nasz wspólny sukces. Znamy już nasze narzędzie, wdrożyliśmy je tak, by maksymalnie wspierało Cię w prowadzeniu firmy i teraz czas na pokazanie, jak system można rozwijać dalej tak, by rósł razem z Twją firmą i odpowiadał na jej rosnące potrzeby.

/ Zamawiam bezpłatną wycenę

Krótko opisz czego potrzebujesz, nasz specjalista zadzwoni do Ciebie i zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązanie.

artykuły z bloga

EDI Wheel integracja z producentami opon

System EDI pozwala na wymianę danych na podstawie podobnej do działania poczty elektronicznej. Istotna w tym...
  • pobieranie danych od producentów
  • przesyłanie zamówień i pełna kontrola

24 listopad 2020 3 minuty

Korzyści płynące z obustronnej integracji z Allegro

Przedsiębiorcy zajmujący się profesjonalną sprzedażą pragną zmaksymalizować swój zysk, trafiając ...

  • Synchronizacja stanów magazynowych
  • Automatyczne wznawianie ofert

18 sierpień 2022 3 minuty

Jak sprzedawać opony bez prowizji – integracja z Otomoto

Każdy przedsiębiorca wie, że aby sprzedawać więcej, warto znaleźć i ocenić możliwość dystrybucji...

  • wystawianie ofert przez jedno kliknięcie
  • sprzedaż opon nowych i używanych

14 maj 2021 4 minuty