Oprogramowanie do sprzedaży opon i felg, które zintegruje się z każdym systemem ERP, by zoptymalizować funkcjonowanie biznesu

Jeśli tu zajrzałeś, to znaczy, że już wiesz, co to są systemy ERP i jak bardzo usprawniają przepływ informacji między poszczególnymi działami w biznesie. Jeśli obawiasz się, że twoje oprogramowanie do zarządzania najważniejszymi zasobami i procesami w firmie nie zintegruje się poprawnie z Tires CMS, przestań się o to lękać. Tires CMS to jednocześnie proste w obsłudze i zaawansowane technologicznie narzędzie powstałe po to, byś mógł w pełni zautomatyzować proces sprzedaży, a sam skupić się na klientach i rozwoju swojego biznesu.

Możesz spokojnie nadal pracować na jednej bazie danych, a obsługa zamówień, klientów, nadzór stanów magazynowych, fakturowanie, marketing – staną się jeszcze łatwiejsze do kontroli.

Integracja z Tires CMS działa w dwie strony, w zależności od twoich potrzeb:

  • integracja z twojego obecnego systemu ERP do Tires CMS – jeśli posiadasz własne stany magazynowe zarządzane dzięki swojemu oprogramowaniu, ale chcesz sprzedawać w wielu kanałach dystrybucji;
  • integracja z Tires CMS do twojego obecnego centrum dowodzenia – by zamówienia ze wszystkich kanałów sprzedaży i produkty były widoczne oraz byś ty mógł bez problemu wystawić fakturę czy zrobić zamówienie u swojego dostawcy.

Moduły integracyjne pozwalają na eksport do Tires CSM lub do twojego systemu ERP towarów z: kodem producenta, EAN, nazwą, kodem SAP, opisami opon, wagą, cenami, stanami magazynowymi, stawkami VAT, zdjęciami i kategoriami. Umożliwiają także synchronizację cen i stanów magazynowych – nawet co 10 minut, a także eksport zamówień, faktur i innych dokumentów wykorzystywanych do celów księgowych i finansowych.

Jeśli więc w każdym momencie chcesz szybko sprawdzić, czy stany magazynowe są aktualne, a klient otrzymał swoją fakturę, wykorzystaj nowoczesne technologie w rozwiązywaniu problemów w swoim biznesie. Wybierz funkcjonalne narzędzie do sprzedaży opon i felg Tires CMS i kompleksowo zarządzaj swoim przedsiębiorstwem, pracując na jednej i tej samej intuicyjnie skonstruowanej bazie danych. Będziesz mógł wciąż trzymać rękę na pulsie.



/ chcesz podłączyć inną integrację? napisz do nas

opisz która z podanych integracji Cię zainteresowała, skontaktuj się przez formularz, a nasi specjaliści przygotuję listę funkcjonalności tak aby najlepiej dostosować ją pod Twoje wymagania. Miłego dnia !

artykuły z bloga

EDI Wheel integracja z producentami opon

System EDI pozwala na wymianę danych na podstawie podobnej do działania poczty elektronicznej. Istotna w tym...
  • pobieranie danych od producentów
  • przesyłanie zamówień i pełna kontrola

24 listopad 2020 3 minuty

Integracja z platformami sprzedażowymi

Jako sprzedawcy zależy ci na dotarciu do możliwie dużej grupy potencjalnych klientów. Pomoże w tym integr...
  • integracja z branżowymi platformami
  • automatyzacja procesów sprzedażowcyh

12 październik 2020 2 minuty

Leasing oprogramowania dla branży oponiarskiej

Potrzebujesz porządnego oprogramowania do zarządzania sprzedażą, ale to kosztowny zakup, zwłaszcza prz...

  • finansowane rozwiązania dla firm
  • 4 fakty o leasingu oprogramowania

06 kwiecień 2021 5 minut