Menadżer do zarządzania sprzedażą

Moduł systemowy przygotowany do zarządzania zamówieniami z wielu podłączonych do systemu kanałów sprzedażowych oferuje zaawansowane funkcjonalności, które usprawniają procesy w firmie. Dzięki mozliwej integracji z zewnętrznymi platformami branżowymi, serwisami aukcyjnymi / ogłoszeniowymi czy dedykowanym sklepem online, wszystkie zamówienia są skutecznie agregowane i kontrolowane z jednego centralnego miejsca.

Dzięki transparentnym statusom, użytkownicy systemu mają pełen wgląd w aktualny stan zamówień, co ułatwia zarządzanie nimi oraz planowanie dalszych procesów logistycznych. W przemyślany sposób zamówienia są kategoryzowane według ich statusu, umożliwiając szybkie identyfikowanie zamówień do wysyłki, spakowanych, anulowanych, oczekujących na płatność lub już zrealizowanych.

Jedną z kluczowych funkcji systemu jest automatyczne wysyłanie wiadomości systemowych do klientów po zmianie statusu zamówienia, co eliminuje konieczność ręcznego powiadamiania każdego o zmianach. Każdą generowaną wiadomość można swobodnie modyfikować i dostosować poprzez panel administracyjny, co pozwala na spersonalizowanie komunikacji z klientem zgodnie z indywidualnymi potrzebami firmy.

Dzięki kompleksowym możliwościom modyfikacji, pełnej widoczności nad procesem oraz automatyzacji komunikacji, integralny moduł systemowy wspiera efektywne zarządzanie zamówieniami oraz zwiększa efektywność działania firmy w obszarze e-commerce.



Indywidualne ustalanie narzutów i marż

Oprogramowanie umożliwia elastyczne zarządzanie marżami i rabatami, co pozwala na ustalanie nieograniczonej ilości strategii cenowych zgodnie z preferencjami firmy. Dzięki możliwości ustalania marż czy rabatów na poszczególne produkty lub grupy produktów, jak również na podstawie określonych parametrów, takich jak marka, rozmiar czy właściwości techniczne, firma ma pełną kontrolę nad cenami oferowanych produktów. Możemy np ustalić narzut 6% na opony Continentala (pozostałe 8%), na konkretne opony (opona leśna Alliance 710/40-24.5 +5%) lub według innych ustalonych parametrów (15% na opony 16" Michelin osobowe, pozostałe na 12%).

W panelu administracyjnym można ustalać nieograniczoną ilość marż i rabatów według własnych wytycznych. Edycja i zarządzanie cechami produktów, nośność, prędkość, nazwa bieżnika, klasa, przyczepność, przez łączenie, zmianę nazwy, usuwanie, osobno dla poszczególnych grup produktowych (opony, felgi, koła, dętki).

System pozwala również na ustawienie stałych cen, które nie podlegają automatycznym zmianom cenowym. Dzięki temu można sprzedawać konkretne produkty, niezależnie od innych ustawionych rabatów czy marż (przydaje się to np podczas wyprzedaży z fizycznego magazynu). Dodatkowo, możliwe jest skonfigurowanie powiadomień o zmianach cen wybranych, konkretnych produktów - poprzez bramki SMS lub mailowo.

Organizacja i nadawanie marż jest kwestią całkowicie indywidualną, dlatego zapewniamy pełne wsparcie i konsultacje przed rozpoczęciem prac, aby zapewnić Państwu optymalne wykorzystanie dostępnych narzędzi. Dzięki temu firma może zoptymalizować swoje strategie cenowe, przyciągając nowych klientów i zwiększając efektywność sprzedaży.

Moduł Sprzedaży Felg

Moduł rozszerzający system bazowy o możliwość sprzedaży felg. W systemie dochodzą parametry specyficzne dla felg (średnica, rozstaw, osadzenie, kolor, otwór centralny etc.) dołączone wyszukiwarki po stronie administracyjnej i klienckiej oraz specyficzne importy. W prostu sposób można również zintegrować wyszukiwarkę felg w zależności od auta, a także dodać konfigurator felg.

Moduł Reklamacyjny

Moduł umożliwiający utworzenie przez klienta zgłoszenia serwisowego na podstawie historii zrealizowanych zamówień i obsługi takiego zgłoszenia z poziomu systemu TiresCMS. Nazwy wymaganych pól w przesyłanym formularzu są do samodzielnej edycji - można tutaj stosowac wielorakie zmienne, tak aby jeszcze bardziej ułatiwć komunikację. Klient na każdym etapie będzie informowany o przebiegu reklamacji (za pomocą maila lub poprzez SMS).



Potrzebujesz wsparcia? napisz do nas opisz jakiej integracji potrzebujesz, nasi technicy przygotują listę funkcjonalności, tak aby najlepiej dostosować je pod Twoje wymagania

artykuły z bloga

Platforma e-commerce dla branży oponiarskiej

Szyta pod wymiar, z funkcjami dla najbardziej wymagających klientów, dopasowana do indywidualnych potrzeb...

  • dropshipping opon
  • oprogramowanie uszyte na miarę

05 styczeń 2021 3 minuty

Przewodnik po rozporządzeniu GPSR dla e-commerce

Wprowadzenie nowych regulacji w zakresie bezpieczeństwa produktów to ogromne ...

  • rozporządzenie GPSR dla sprzedawców
  • GPSR dla e-commerce i sklepów online

22 listopad 2024 8 minut

Rozwiązania IT dla magazynów opon nowych i używanych

Przedsiębiorcy w Polsce zajmujący się dystrybucją opon i felg zarządzają asortymentem liczącym częs...

  • Automatyzacja w średnich magazynach opon
  • Wiele magazynów w jednym systemie IT

24 październik 2022 3 minuty