Moduł Magazynowy

System TiresCMS umożliwia zarządzanie dowolną ilością magazynów fizycznych i wirtualnych znajdujących się w jednej lub kilku lokalizacjach. Moduł Magazyn pozwala na uregulowany przepływ towarów dla każdego produktu z magazynu własnego, w tym również na definiowanie miejsca w przechowywania opon, felg czy kół z podziałem na magazyn/hala/kontener - dodatkowo z określeniem rzędu i konkretnego miejsca.

Pracownik podczas przyjęcia towaru odrazu określa gdzie dany produkt będzie fizycznie się znajdował. W ten sposób zachowany jest porządek w magazynie. Dodatkowym czynnikiem ułatwiającym prace, jest współpraca oprogramowania TiresCMS z czytnikami kodów kreskowych oraz drukarkami etykiet samoprzylepnych Tyre TT.

Moduł Remanent

Jest to przydatna funkcja przy magazynach z dużą różnorodnością towaru, pozawala na przeprowadzenie spisu z natury w dowolnym momencie. System umożliwia wygenerowanie dokumentu remanentowego w postaci aktualnych stanów magazynowych do pliku w wybranym formacie (csv / xml). Kolejnym rozwiązaniem jest inwentaryzacja opon która może zostać przeprowadzona wg ustalonych cech, np wybrane grupy towarowe (tylko komplety), sezonu (tylko zima), czy konkretnego rozmiaru. Z każdej inwentaryacji jest generowany raport końcowy.

Możliwe jest również przeprowadzenie remanentu poprzez skanowanie produktów w magazynie za pomocą czytnika kodów lub bezpośrednio na smartfonie. Na tej podstawie powstaje zestawienie stanów rzeczywistych ze stanami systemowymi, które następnie można wydrukować.

Druk Etykiet Tyre TT

Umożliwia generowanie i wydruk etykiet na opony PP Tyre przeznaczonych dla branży oponiarskiej, w dowolnym formacie i z dowolnymi parametrami nadruku. Zastosowano tutaj klej kauczukowy, odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne. Dzięki temu jesteśmy w stanie usystematyzować i usprawnić pracę Państwa magazynu.

Na etykiecie mogą się znaleść min, nazwa i numer magazynu / hali , dokładna lokalizacja produktu w magazynie, pełna lub skrócona nazwa produktu z przypisanym kodem kreskowym (może to być np kod EAN . kod producenta / lub inny specyficzny dla Państwa firmy). Etykiety na opony znajdą zastosowanie w przychowalni opon dla Waszych klientów, w halach i magazynach.


Zdj. 1 Przykładowe etykiety wydrukowane z systemu TiresCMS

Tego typu drukowane etykiety idealnie sprawują się przy sprzedaży opon używanych - dzięki nim można oznaczać dokładną lokalizację na placu czy w magazynie, parę lub komplet ewentualnie dowolne specyficzne dane właściwe dla Twojej firmy.

Moduł Przechowalnia Opon

Wbudowany kalendarz online pozwala na wygodne umawianie wizyt klientów na wymianę opon (dla jednego lub kilku stanowisk).

  Narzędzia usprawniające pracę w Hotelu Opon / Przechowalni Opon
  •  
zmniejszenie pomyłek i błędów, oraz nadzór i kontrola nad pracownikami, zwłaszcza w przypadku kiedy magazyn pełni zarówno funkcję przechowalni opon jak jest zatowarowany pod sprzedaż opon,
  •  
generowanie etykiet samoprzylepnych na opony/koła/felgi klienta, z kodem QR lub kodem kreskowym. Format i nośnik wydruku jest dowolny, może to byc dedykowana drukarka termiczna lub zwykła laserowa/atramentowa. Odczyt kodów jest możliwy bezpośrednio na smartfonie lub za pomocą czytnika kodów,
  •  
automatyczne lub ręczne przypisanie dokładnej lokalizacji depozytu w magazynie z uwzględnieniem rozmiarów, sezonu, ilości opon (para/komplet) czy innych specyficznych parametrów,
  •  
wyszukiwanie depozytów wg zadanych cech ( nr, rejestracyjny, VIN, rozmiar opon, sezon, ilości sztuk),
  •  
przypisywanie zdjęć do depozytów (w przypadku ujawnienia wad opony czy felgi uprawniony pracownik może dodać adnotację do zlecenia)
  •  
tworzenie indywidualnych raportów, protokołów i formularzy wraz z ich sortowaniem 
  •  
automatyzację korespondencji z klientami, wysyłanie przypominających maili i SMS o zbliżającymi się okresie przekładkowym (lato/zima). Przesyłanie powiadomień o rezerwacji miejsca serwisowego, przygotowania opon do wymiany itp
  •  
skuteczne rozwiązania w pozbyciu się tzw "klientów widmo", czyli zalegających, nieopłaconych depozytach, które stanowią znaczne obciążenie dla Państwa firm
   



Moduł Pakowacz

W podstawowej wersji systemu bazowego spakowanie zamówienia i zmiana statusu na “spakowane” polega tylko na zaznaczeniu checkboxa przy zamówieniu i wybraniu nowego statusu. Dla Państwa wygody działanie Modułu Pakowacz jest bardziej rozbudowane. Podczas realizacji zamówienia pracownik jest prowadzony krok po kroku, wykonując czynności zgodnie z wyświetlanymi na monitorze poleceniami.

Moduł ten cieszy się ogromną popularnością ze względa na małą ilość pomyłek i reklamacji od klientów. Funkcja Pakowacza jest nadawana przez głównego administratora w panelu systemu bazowego.

  Poszczególne kroki podczas realizacji zamówienia wyglądają następująco :
  •  
pakowacz widzi zamówienia w statusie do spakowania – otwiera zamówienie
  •  
pracownik drukuje listę produktów z zamówienia, które musi przynieść z magazynu mogą to być nazwy, kody kreskowe, EAN-y, całe etykiety (cokolwiek po czym będzie on w stanie zweryfikować na magazynie, że bierze poprawny produkt)
  •  
wraca do stanowiska pakowacza i przy pomocy skanera weryfikuje poprawność pobranych produktów (system przepuści zamówienie tylko w przypadku, gdy zostaną poprawnie zeskanowane wszystkie produkty z listy)
  •  
po poprawnym zeskanowaniu wszystkich produktów (oznaczone kolorem zielonym na monitorze) zamówienie może zostać oznaczone jako “spakowane – do wysłania”
  •  
z tego poziomu możemy także połączyć się z API kuriera (np: DPD) i wygenerować etykietę przewozową, a także w razie potrzeby wygenerować fakturę sprzedażową.


Dla zwiększenia bezpieczeństwa cały proces pobierania, pakowania zamówienia, skanowania produktów czy generowania etykiet może być zapisywany w logach systemowych (Moduł Logi). Dokładnie będzie widać co kto zrobił i w jakim przedziale czasowym.

Moduł Logów

Moduł Logów Wersja Prosta
(zapisywania działań) użytkowników jest narzędziem działającym na wielu płaszczyznach. Przeglądanie wg akcji użytkowników, poprzez zapisywanie podstawowych działań użytkowników.

  Działania w postaci CO | KTO | DZIAŁANIE| KIEDY dla kluczowych elementów systemu:
 
zamówienia (złożenie zamówienia, zmiana statusu zamówienia, wygenerowanie etykiety przewozowej), przykład
Zamówienie 123, Pakowacz XXXX, otwarcie zamówienia do spakowania, 2021-01-15 14:21:14
Zamówienie 123, Pakowacz XXXX, zeskanowanie produktu END876763, 2021-01-15 14:23:17
Zamówienie 123, Pakowacz XXXX, wygenerowanie etykiety przewozowej DPD0000000233U, 2021-01-15 14:27:22
Zamówienie 123, Pakowacz XXXX, zmiana statustu zamówienia na Wysłane, 2021-01-15 14:29:47
  •  
magazyn (dodanie stanu magazynowego, zejście ze stanu magazynowego), na przykład:
Produkt END876763, zamówienie 123, zmiana statusu magazynowego na 0, 2021-01-15 14:21:14
Produkt END876763, zamówienie 124, zmiana statusu magazynowego na 00, 2021-01-15 14:23:17
  •  

ustalanie cen produktów (zmiana ceny produktu przez administratora systemu), na przykład:
Produkt END876763, Administrator XXXX, zmiana ceny produktu z 2000 na 1500, 2021-01-15 15:17:14


Wersja Rozszerzona umożliwia śledzenie wszystkich aktywności każdego z administratorów, zalogowanie, edycja produktu, zamówienia, strony, podstrony, zapisanie produktu, zamówienia po edycji etc.

! Ważne - ta wersja jest bardzo przydatna przy dużej liczbie osób biorących udział w procesie obsługi klientów, wystawiania dokumentów sprzedaży, a także później podczas wydawania towaru i przygotowywania przesyłek. Do normalnej prawidłowej pracy w zupełności wystarczy Wersja Prosta.



/ Potrzebujesz wsparcia? napisz do nas

opisz jakiej integracji potrzebujesz, nasi technicy przygotują listę funkcjonalności, tak aby najlepiej dostosować je pod Twoje wymagania

artykuły z bloga

Nowy rozdział w e-handlu - TiresCMS i ERLI rozpoczynają współpracę

Rynek e-commerce nieustannie i dynamicznie ewoluuje, napotykając na wyzwania i dążąc do doskonałości....

  • Korzyści dla sprzedawców opon i felg
  • Integracja z Erli dla rozwoju handlu

03 listopad 2023 5 minut

Dlaczego warto wybrać rozwiązania dedykowane

Oprogramowanie szyte na miarę, to produkt idealnie dopasowany do twojego biznesu, dodatkowe wsparcie techn...

  • zalety z korzystania dedykowanego systemu
  • bezpieczeństwo serwisu i minimalizacja strat

14 styczeń 2021 3 minuty

Integracja z platformami sprzedażowymi

Jako sprzedawcy zależy ci na dotarciu do możliwie dużej grupy potencjalnych klientów. Pomoże w tym integr...
  • integracja z branżowymi platformami
  • automatyzacja procesów sprzedażowcyh

12 październik 2020 2 minuty