Miniatury opon widniejące na liście wyszukiwanych wyników są jedną z pierwszych rzeczy, na które spojrzy kupujący, dlatego ich estetyczny wygląd może mieć ogromny wpływ na fakt, że wybór padnie na ofertę Twojego sklepu. Odpowiednio prezentujący się asortyment to również wizytówka firmy i świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta. Odpowiedni dobór elementów graficznych wpływa na czytelność prezentowanej oferty. Niezależnie czy towary wystawiane są na stronie własnego sklepu internetowego, na Allegro czy innych serwisach ogłoszeniowych lub portalach sprzedażowych, klient musi otrzymać przejrzystą ofertę, dostarczającą konkretnych informacji o wybranej oponie.

Przykładowe miniaturki, automatycznie dopasowane do bieżnika opony, dopasowujące się do wyświetlanego ekranu.

Profesjonalne zdjęcia – obowiązkowy element karty produktu

Skuteczną metodą podniesienia jakości i czytelności zdjęć z naszej bazy jest umieszczenie ich na białym tle, co powoduje że będą one doskonale prezentować się w roli zdjęć reprezentujących dany produkt w ofercie Twojego sklepu. Poprzez dodanie Modułu Bazy Zdjęć opon możesz w prosty sposób uzyskać dostęp to już obrobionych grafik idealnie dopasowanych i skategoryzowanych sprzedawanych produktów. Dodanie każdego zdjęcia odbywa się w pełni automatycznie za pomocą autorskiego skryptu porównującego nazwy wszystkich biezników, do wyników zawartych w bazie.

ZOBACZ CO ZYSKASZ:

    • jeden rozmiar wszystkich zdjęć (tworzenie miniaturek, powiększanie, dopasowanie do telefonów, smartfonów i PC)
    • jednolite białe tło (zawsze bez dodatkowych, niepotrzebnych elementów graficznych)
    • wszystkie kategorie oraz rozmiary (opony rolnicze, ciężarowe, przemysłowe, osobowe, dostawcze i motocyklowe)
    • 95% gwarantowane pokrycie produktów w bazie (5% margines dotyczy wycofanych produktów czy opon z Azji)
    • systematyczną aktualizację (cyklicznie dodajemy zdjęcia nowych produktów, nie musisz się o to martwić)
    • w pełni automatyczne dodawanie zdjęć (bez mozolnego i ręcznego "wklepywania" każdego zdjęcia osobno)
    • wykorzystasz zdjęcia we wszystkich kanałach sprzedaży (sklep online, katalogi produktów, serwisy i aukcje internetowe)
    • jedną, prawidłową nazwę bieżnika (dzięki opcjonalnemu modułowi Analiza Nazw Bieżników do wyświetlania poprawnego bieżnika).


Ekspozycja produktów i jej wpływ na odbiór sklepu

Jednym z kluczowych czynników decydującym o sukcesywnej sprzedaży w sklepie internetowym jest odpowiednie zaprezentowanie oferowanych produktów. Tworząc własną stronę sklepu internetowego, należy zadbać o wszelkie aspekty wpływające na komfort i czytelność podczas korzystania z niej, czyli tzw. user experience. Korzystając z zewnętrznego portalu sprzedażowego, za design sklepu odpowiada właściciel serwisu, natomiast w Twojej kwestii będzie dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów. Niezależnie od wybranej formy dystrybucji, na doświadczenie płynące z przeglądania karty produktu oddziaływać może wiele czynników, takich jak kolejność zdjęć, ułożenie opisów czy wyszczególnienie odpowiednich informacji jak producent, rozmiar, nazwa bieznika czy pozostałe dane techniczne. Wyróżniając z tekstu nazwę produktu i umieszczając pod nim najczęściej szukane informacje, stworzysz prosty opis, który już na pierwszy rzut oka, da klientowi pogląd, czy konkretny produkt jest tym, którego szukał.

Opona Continental Conti Hybrid HS5Opona Hankook Winter Icept RS3 W462

Przykładowe zdjęcia opon z jednolitym białym tłem, w jednym rozmiarze oraz bez dodatkowych elementów graficznych.

Wykorzystując oprogramowanie TiresCMS do zarządzania asortymentem, możesz w łatwy sposób edytować cechy karty produktu wpływające na user design. W bazie systemu znaleźć można gotowe szablony poszczególnych elementów potrzebnych do zaprojektowania funkcjonalnego sklepu internetowego, oferującego sprzedaż opon i felg. Ponadto przygotowując opisy asortymentu dla zewnętrznych portali sprzedażowych, możesz skorzystać z gotowych schematów, lub dodawać własne, które ułatwią i ujednolicą prezentowaną ofertę.

Stwórz swój nowoczesny sklep z oponami


Czytelność musi iść zgodnie z komfortem korzystania ze sklepu internetowego, dlatego należy pamiętać aby zawsze był on zawsze projektowany z myślą o odwiedzającym go kliencie. W obecnych czasach duży ruch w sieci generowany jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych, a kupujący w wygodny sposób przeglądają oferty na ekranach smartfonów i tabletów. Z tego powodu bardzo istotna przy projektowaniu szaty graficznej sklepu jest responsywność strony internetowej. Dobrze stworzony portal sprzedażowy, skle czy strona internetowa powinna dopasowywać się do urządzenia, na którym zostaje przeglądana. Ekrany urządzeń mobilnych posiadają inne proporcje, dlatego elementy graficzne sklepu powinny być dopasowane również do takiej formy odwiedzin. Karta produktu wraz z dobrze dobranym zdjęciem musi wyglądać czytelnie, niezależnie czy jest wyświetlana w poziomie na monitorze, czy w pionie na znacznie mniejszym wyświetlaczu telefonu.

/ Potrzebujesz wsparcia? napisz do nas

opisz jakiej integracji potrzebujesz, nasi technicy przygotują listę funkcjonalności, tak aby najlepiej dostosować je pod Twoje wymagania

artykuły z bloga

Jak i po co pozyskać środki unijne na cyfrowy rozwój firmy

Zakup nowego lub unowocześnienie twojego obecnego oprogramowania do zarządzania sprzedażą w firmie zali...

  • Bony na cyfryzację
  • Dofinansowanie na oprogramowanie

28 sierpień 2021 4 minuty

Dla wszystkich sprzedawców opon i felg

Dziesięć razy więcej obsłużonych transakcji w tym samym czasie w porównaniu z metodami tradycyjnymi. ...

  • Zimowy artykuł ze Świata Opon
  • najbliższe plany na 2021 rok

15 wrzesień 2020 3 minuty

Inteligentne zarządzanie procesami logistycznymi w magazynach opon

Zarządzanie magazynem opon to obsługa wszelkich procesów logistycznych związanych ze sprzedawanym asort...

  • Przyjęcie i wprowadzanie produktów na stan
  • Przypisanie miejsc magazynowych do produktów

21 listopad 2022 4 minuty