Jak finansować zakup oprogramowania TiresCMS?
Obecnie umożliwiamy dwie formy finansowania zakupu naszego oprogramowania - jednorazowa opłata za cały system ( oczywiście jest ona rozliczana wg oddawania kolejnych etapów zgodnie z podpisaną umową ) oraz w formie leasingu. Przy leasingu oprogramowania współpracujemy z EFL.
 
Czy mogę sprawdzić działanie systemu przed zakupem?
Tak, zainteresowanym udostępniamy dostęp do wersji demonastracyjnej. Posiada on większość elementów niezbędnych do codziennej pracy z systemem. Możesz zapoznać się z jego działeniem, przeanalizować mocne strony, a także zaproponować odpowiednie rozwiązania które ułatwią pracę Tobie i Twoim pracownikom. W celu uzyskania dostępu prosimy o kontakt (mail: biuro@tires.pl lub telefonicznie 695-195-686)
 
Czym charakteryzuje się sprzedaż opon i felg w modelu dropshipping?
Krótko mówiąc jest to sprzedaż dowolnych produktów, które znajdują się w magazynach Twoich kontrahentów/dostawców. Jednym z najważniejszych warunków jest posiadanie przez nich odpowiedniego oprogramowania, które pozwoli na integrację z naszym systemem. Posiadamy odpowiednią wiedzę oraz długoletnie doświadczenie w tym temacie. Więcej informacji o dropshipingu znajdziesz pod tym linkiem.

Skąd brać opisy opon?
Oprogramowanie posiada opcjonalny moduł do tworzenia unikalnych opisów produktów. Polega to na początkowym uzupełnianiu oznaczonych pól poprzez panel administracyjny, a pozostałe cechy opony (rozmiar, producent, sezon, nośności etc) uzupełniane są automatycznie.
 
Czy system obsługuje sprzedaż opon używanych?
Zdecydowanie tak. Właściwie jest to idealne oprogramowanie dla importerów dużej ilości używanych opon (felg i całych kół również). - nawet do kilku - kilkunastu tysięcy miesięcznie. System taki składa się kilkunastu dopasowanych tematycznie modułów, które współpracując ze sobą pozwalają na szybsze przyjęcia towarów, opisywanie i oznaczanie ich, kontrole nad pracownikami (co pozwala na ograniczenie strat) a co za tym idzie na wzrost rentowności takiego biznesu. Dokładny opis znajduje się tutaj
 
Kto będzie dodawał zdjęcia opon?
Brak zdjęć produktów jest problemem praktycznie w każdym sklepie internetowym. Dobrym rozwiązaniem w TiresCMS jest podłączenie naszej bazy opon do wdrożonego systemu. Można również dodawać zdjęcia samodzielnie za pomocą opcji dostępnej przy edycji każdego produktu.
                  
Posiadam kilka magazynów w różnych lokalizacjach, czy system to obsłuży?
Zarządzanie dowolną ilością magazynów jest już dostępne w najnowszej wersji systemu TiresCMS. Obsługuje on wszelkie zależności pomiędzy lokalnymi magazynami (także wirtualnymi i zagranicznymi), transport, sprzedaż produktów określonych producentów, koszty dostawy i wiele innych. Wszystkie dane są dostępne w jednym panelu administracyjnym przez co zarządzanie nimi jest naprawdę proste.
 
Posiadam osobny program fakturowo-księgowy, czy można go podłączyć do systemu?
Większość programów pozwoli na integrację z naszym systemem, jednakże aby mieć całkowitą pewność prosimy wcześniej o kontakt z naszym działem handlowym (chodzi przede wszystkim o możliwość integracji systemów). Na chwilę obecną system TiresCMS współpracuje z Comarch Optima, Subiekt Nexo Pro, SAP Business One, Fakturownia, Logsoft WMS, Integra. więcej informacji w dziale Link - Systemy ERP
 
W jaki sposób jest aktualizowany i rozwijany system TiresCMS?
Cały czas monitorujemy rynek branżowy, co przekłada się na systematyczne dodawanie aktualizacji według potrzeb i wymagań naszych Klientów. Dzięki temu system zawsze jest dostosowany do zmian zachodzących na rynku.
Dodatkowo słuchając naszych Klientów przygotowujemy i wdrażamy dodatkowe moduły oraz przygotowujemy nowe funkcjonalności.           
 
Mam swój sklep internetowy, czy mogę rozbudować sprzedaż poprzez Wasz system?
Niestety nie. Oprogramowanie sklepu online oparte jest na indywidualnie przygotowanych bazach i silniku systemu TiresCMS co stanowi jego moduł dodatkowy. Aby w pełni wykorzystać możliwości TiresCMS niezbędne będzie zmiana oprogramowania na nasz dedykowany sklep online. Każdy sklep zawsze projektujemy od podstaw, tworząc nowoczesną szatę graficzną przyjazną i prosta w obsłudze dla użytkowników końcowych co przekłada się na potencjalny wzrost sprzedaży u Państwa. Sklep online dla opon
 
Jak wygląda obsługa dużych baz danych?
System jest skonstruowany tak, aby poradzić sobie z obsługą rozbudowanych baz danych (nawet do 1 mln produktów) z zastrzeżeniem że do jego prawidłowego działania niezbędny będzie stabilny i wydajny serwer. Konstrukcja systemu ma wiele unikalnych autorskich rozwiązań i usprawnień, pozwalających sprawnie obsłużyć nawet do 10.000 zamówień dziennie.
 
Czy oprogramowanie obsługuje czytniki kodów kreskowych?
Tak, gdyż czytnik kodów kreskowych 2D i 3D jest nieodłącznym elementem modułu magazynowego. Odczytywanie danych z etykiety pozwala na szybkie przyjęcie towaru, poprawne skompletowanie zamówienia czy rzetelne przeprowadzenie remanentu.

/ Zamawiam bezpłatną wycenę

Krótko opisz czego potrzebujesz, nasz specjalista zadzwoni do Ciebie i zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązanie.

artykuły z bloga

Jak stworzyć dobrą bazę zdjęć opon

Bez dobrych zdjęć produktów prowadzenie sklepu w internecie jest niemożliwe. Branża oponiarska nie jest w...
  • dostosowanie zdjęć do sklepów online
  • abonament na aktualizację bazy opon

08 grudzień 2020 3 minuty

Leasing oprogramowania dla branży oponiarskiej

Potrzebujesz porządnego oprogramowania do zarządzania sprzedażą, ale to kosztowny zakup, zwłaszcza prz...

  • finansowane rozwiązania dla firm
  • 4 fakty o leasingu oprogramowania

06 kwiecień 2021 5 minut

EDI Wheel integracja z producentami opon

System EDI pozwala na wymianę danych na podstawie podobnej do działania poczty elektronicznej. Istotna w tym...
  • pobieranie danych od producentów
  • przesyłanie zamówień i pełna kontrola

24 listopad 2020 3 minuty