Menadżer sprzedaży

Integralny moduł systemowy przyśpieszający zarządzanie zamówieniami spływającymi do systemu ze wszystkich podłączonych do niego kanałów sprzedażowych (platform branżowych Tyre24, Platformaopon, Hurtopon , sklepów online, serwisów aukcyjnych Allegro, eBay). Widoczne statusy ułatwiają przygotwanie wysyłki, jednoczesnie kategoryzując je według stanu - do wysyłki, spakowane, anulowane, oczekujące na płatność czy zakończone. Zmiana statusu powoduje automatyczne wysyłanie wcześniej przygotowanych wiadomości systemowych, mailem do klienta. (ważne każdą generowaną wiadomość można poprzez panel administracyjny swobodnie modyfikować i dostosować do własnych potrzeb).

Rabaty i Narzuty

Występujące w systemie rabaty i marże, mogą być ustalane wybiórczo w zalezności na poszczególne produkty czy grupy produktów. Możemy np ustalić narzut 6% na opony Continentala (pozostałe 8%), na konkretne opony (opona leśna Alliance 710/40-24.5 +5%) lub według innych ustalonych parametrów (15% na opony 16" Michelin osobowe, pozostałe na 12%). W panelu administracyjnym można ustalać nieograniczoną ilość marż i rabatów według własnych wytycznych. Edycja i zarządzanie cechami produktów, nośność, prędkość, nazwa bieżnika, klasa, przyczepność, przez łączenie, zmianę nazwy, usuwanie, osobno dla poszczególnych grup produktowych (opony, felgi, koła, dętki). Kwestia organizacji i nadawania marż jest sprawą całkowicie indywidualną i zawsze konsultujemy to przed rozpoczęciem prac.

Moduł Sprzedaży Felg

Moduł rozszerzający system bazowy o możliwość sprzedaży felg. W systemie dochodzą parametry specyficzne dla felg (średnica, rozstaw, osadzenie, kolor, otwór centralny etc.) dołączone wyszukiwarki po stronie administracyjnej i klienckiej oraz specyficzne importy. W prostu sposób można również zintegrować wyszukiwarkę felg w zależności od auta, a także dodać konfigurator felg.

Moduł Reklamacyjny

Moduł umożliwiający utworzenie przez klienta zgłoszenia serwisowego na podstawie historii zrealizowanych zamówień i obsługi takiego zgłoszenia z poziomu systemu TiresCMS. Nazwy wymaganych pól w przesyłanym formularzu są do samodzielnej edycji - można tutaj stosowac wielorakie zmienne, tak aby jeszcze bardziej ułatiwć komunikację. Klient na każdym etapie będzie informowany o przebiegu reklamacji (za pomocą maila lub poprzez SMS).



/ Potrzebujesz wsparcia? napisz do nas

opisz jakiej integracji potrzebujesz, nasi technicy przygotują listę funkcjonalności, tak aby najlepiej dostosować je pod Twoje wymagania

artykuły z bloga

Jak stworzyć dobrą bazę zdjęć opon

Bez dobrych zdjęć produktów prowadzenie sklepu w internecie jest niemożliwe. Branża oponiarska nie jest w...
  • dostosowanie zdjęć do sklepów online
  • abonament na aktualizację bazy opon

08 grudzień 2020 3 minuty

Jak hurtowo zarządzać sprzedażą opon

Stały, szybki i prosty dostęp do nieograniczonej liczby kontrahentów, producentów i dostawców w jednym sy...
  • zarządzanie hurtową sprzedażą opon
  • stworzone dla branży opon

15 październik 2020 2 minuty

Dlaczego warto wybrać rozwiązania dedykowane

Oprogramowanie szyte na miarę, to produkt idealnie dopasowany do twojego biznesu, dodatkowe wsparcie techn...

  • zalety z korzystania dedykowanego systemu
  • bezpieczeństwo serwisu i minimalizacja strat

14 styczeń 2021 3 minuty