Przedsiębiorcy zajmujący się profesjonalną sprzedażą pragną zmaksymalizować swój zysk, trafiając do jak najszerszej grupy odbiorców. Rynek dystrybucji opon i felg już dawno przestał ograniczać się do stacjonarnych hurtowni i przekształcił się, z pomocą internetu, w przestrzeń otwartą dla konsumentów, gdzie kupujący przebierać może w tysiącach dostępnych produktów. Niezależnie od tego, czy jest to osoba fizyczna szukająca najlepszej propozycji do swojego auta, przedsiębiorca potrzebujący zaopatrzenia dla większej floty, czy warsztat wymagający części zamiennych, warto zadbać, by ruch generowany przez liczne kanały sprzedaży kierował klienta prosto do Ciebie.
Oczywiste jest, że śledzenie wszystkich platform, na które może trafić potencjalny klient, jest, jeśli nie niemożliwe, to przynajmniej wystarczająco czasochłonne i angażujące, by poświęcić tej czynności większość dnia w pracy. Zadbaj zatem o swój czas i wybierz rozwiązanie, które w intuicyjny i przystępny sposób wspomoże dotarcie do klientów za pośrednictwem najpopularniejszych platform sprzedażowych.
Pierwszym miejscem kojarzącym się z zakupami w internecie jest największy w Polsce serwis aukcyjny Allegro, gdzie sprzedaż zarówno detaliczną, jak i hurtową prowadzą obecnie nawet najwięksi producenci i dystrybutorzy opon i felg. Ponadto twórcy portalu zadbali, by kategoria poświęcona tym produktom, posiadała liczne ułatwienia takie jak wyszukiwarka wg. rozmiarów, filtry i podkategorie wspomagające konsumentów w znalezieniu odpowiedniej oferty.
Decydując się na umieszczenie swojego asortymentu na Allegro, stworzysz nowe możliwości dystrybucji i tym samym ułatwisz sobie dotarcie do większej grupy kontrahentów. Pozytywnie wpłynie to na rozwój firmy zwłaszcza jeśli do dyspozycji będziesz mieć narzędzia, które wspomogą Cię, w szybkim i łatwym zarządzaniu procesami biznesowymi.
Zarządzanie sprzedażą opon i felg wiąże się z monitorowaniem wielu szczegółowych informacji, takich jak stany magazynowe czy ilość zamówień, kontrolowaniem przesyłek i pilnowaniem przepływu pieniędzy. Nadzorowanie wszystkich etapów realizowanych zleceń wymaga od Ciebie poświęcenia znacznej ilości czasu, który mógłbyś przeznaczyć na rozwój firmy.
Zaangażowanie pracowników do monitorowania każdego działu również nie sprzyja optymalizacji sprzedaży i ograniczaniu zasobów. W takiej sytuacji najlepiej sprawdzi się narzędzie stworzone po to, żeby zautomatyzować procesy dystrybucji i dać Ci pełną kontrolę nad jego przebiegiem. Tires CMS to oprogramowanie, które kompleksowo zadba o wsparcie na każdym etapie sprzedaży, oszczędzając twój czas. Intuicyjna obsługa platformy wspomoże Cię w takich czynnościach jak:
Tires CMS to system, który dzięki dokładnemu przeanalizowaniu twoich potrzeb i wymagań będzie idealnie dopasowany do Twojego modelu przedsiębiorstwa. Oprogramowanie zostanie skonfigurowane tak, by zawierać wszystkie moduły potrzebne do najefektywniejszego funkcjonowania twojej firmy, przy zachowaniu intuicyjnej i prostej obsługi.
Nasze oprogramowanie nie tylko wspomaga już istniejące procesy w twojej firmie, ale pozwala również w prosty sposób ją rozwijać, między innymi poprzez zaawansowane funkcje dystrybuowania produktów na licznych portalach sprzedażowych. Doskonałą drogą dla Twojego przedsiębiorstwa, na dotarcie do klientów, będzie integracja z Allegro, czyli rynkiem dystrybucji opon i felg, dostępnym dla tysięcy klientów szukających najlepszej oferty. Jako największy serwis aukcyjny w Polsce oferuje miliony produktów, zarówno dla indywidualnych kupujących, jak i kontrahentów. Tires CMS umożliwia powiązanie twojej firmy z jednym z największych rynków dystrybucji w internecie, dzięki czemu sprzedaż opon na Allegro może okazać się kluczem dla jej rozwoju.
Raz skonfigurowane oprogramowanie sprawi, że sprzedaż opon na Allegro będzie odbywać się automatycznie wraz z resztą procesów biznesowych. Asortyment dostępny na aukcjach będzie na bieżąco aktualizowany we wszystkie istotne informacje takie jak:
Integracja Allegro z systemem Tires CMS odbywa się w obu kierunkach, dzięki czemu poza aktualizacją oferty na serwisie aukcyjnym, oprogramowanie dostarczy Ci również szczegółowych informacji zwrotnych dotyczących potwierdzeń zamówień, zaksięgowanych płatności czy przepływu informacji niezbędnych przy wystawianiu dokumentów sprzedażowych. Dodatkowo ułatwi kontakt z klientem, dzięki czemu zbudujesz pozytywne wrażenie u kontrahenta, tym samym budując dobry wizerunek firmy.
Zastanawiasz się, czy oprogramowanie tego typu jest potrzebne akurat w twojej firmie, lub jakie realne korzyści przyniesie w codziennym użytkowaniu? Przede wszystkim w prosty sposób dotrzesz do szerokiego grona odbiorców, jakie czeka po wejściu nowe obszary dystrybucji w internecie, w tym największe serwisy aukcyjne - czytaj Allegro. Jednocześnie Twój czas zostanie zaoszczędzony dzięki zautomatyzowaniu zarządzania sprzedażą, co pozwoli Ci wykorzystać go na rozwój firmy.
Ponadto niemal wszystkie procesy biznesowe związane z ofertami sprzedaży, obsługą klienta, realizowaniem dostaw i przepływem środków pieniężnych będą zarządzane z jednego miejsca, które dodatkowo dostosowane będzie to twoich potrzeb.
PAMIĘTAJ - napisz lub zadzwoń - udzielimy Ci wszystkich szczegółowych informacji dotyczących oprogramowania, odpowiemy na Twoje pytania i bezpłatnie doradzimy jak zbudować idealnie dopasowany system dla twojego przedsiębiorstwa.