Wiedza
kluczem.
do Twojego sukcesu
Na łamach naszych blogów dzielimy się z Wami naszą specjalistyczną wiedzą i bogatym doświadczeniem z codziennej pracy. Przekazujemy także interesujące rozwiązania know-how z zakresu zarządzania sprzedażą opon online w połączeniu z dobrymi praktykami biznesowymi.

Multistore w TiresCMS - jeden panel dla kilku sklepów

15 grudzień 2021, przeczytasz w 5 minut

Jesteś zmęczony prowadzeniem kilku sklepów na różnych serwisach? Przedstawiamy 7 głównych korzyści oprogramowania TiresCMS. To system, który pomoże Ci zarządzać wszystkim kanałami sprzedaży z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Prowadzenie skutecznej sprzedaży B2C lub B2B w branży oponiarskiej oznacza olbrzymią liczbę opon, felg, kół i akcesoriów różnych producentów, w różnych modelach i rozmiarach, przeznaczonych dla samochód osobowych, ciężarówek, pojazdów budowlanych, rolniczych i leśnych. Bogata oferta odpowiada zapotrzebowaniu klientów, a z drugiej strony zarządzanie tak obszernym asortymentem może być nie lada sztuką. 

Musisz zapewnić sprawną i szybką obsługę wszystkich zamówień, dopilnować dokumentacji finansowej, uzupełniać zapasy magazynowe, oferować promocje i rabaty oraz dostosować marże. W tym wszystkim pomoże ci multistore systemu TiresCMS. Więcej, dzięki niemu łatwiej rozwiniesz biznes dodając sprawnie nowe kanały sprzedaży.

7 korzyści z jednego panela administracyjnego dla całej sprzedaży

Co zyskujesz korzystając z multistore w ramach oprogramowania TiresCMS? Oto największe korzyści:

  • pełna kontrola zamówień,
  • zarządzanie uprawnieniami pracowników,
  • pełna konfiguracja,
  • integracja z ERP,
  • integracja z serwisami aukcyjnymi,
  • eksport produktów do wielu sklepów,
  • konfiguracja narzutów i marż
  • Kontrola zamówień, konfiguracja sklepu, integracja z serwisami aukcyjnymi

Przyjrzyjmy się każdej z tych funkcjonalności. 

1. Pełna kontrola zamówień - wszystkie zamówienia masz w jednym miejscu. Załóżmy, że prowadzisz własny sklep online oraz sprzedajesz opony na Allegro, OLX, Otomoto oraz w serwisach branżowych Tyre24 i Platformaopon.pl. Bez jednego panelu zarządzanie zamienia się w koszmar - pochłania olbrzymią ilość czasu i energii. 

W TiresCMS otrzymasz panel sterowania, w którym widzisz wszystkie zamówienia, bez względu na jakiej witrynie doszło do transakcji. Nasze oprogramowanie umożliwia integrację z najbardziej popularnymi serwisami i swobodne zarządzanie różnymi kanałami sprzedaży. W efekcie oszczędzasz czas, energię, a jednocześnie unikniesz pomyłek i zadbasz o większe zadowolenie klientów.

W interfejsie naszego systemu wszystkie zamówienia posortowane są ze względu na status - do wysyłki, spakowane, anulowane, oczekujące na płatność czy zakończone. Po zmianie statusu do klienta trafi automatycznie wysłana wiadomość. Oczywiście wszystkie wiadomości kierowane do klientów możesz dowolnie modyfikować.


2. Zarządzanie uprawnieniami pracowników
- dzięki panelowi administracyjnemu delegujesz obowiązki i w każdej chwili wiesz jakie zadania i uprawnienia przypisane są każdemu z pracowników. Możesz szybko - np. w sytuacji kryzysowej - zwiększyć lub zmniejszyć uprawnienia osób zatrudnionych w sklepie (stacjonarnym i online), przy transporcie opon czy w magazynach. Przyznasz różne uprawnienia np. do wystawiania aukcji, kontaktu z klientami lub ustalania marż/cen. Dzięki logom pracowników, będziesz mógł monitorować czas pracy zatrudnionych osób.


3. Pełna konfiguracja sklepu
- oprogramowanie TiresCMS możesz skonfigurować pod kątem swoich potrzeb. Co to znaczy? 

Nasz system przygotowaliśmy od podstaw, uwzględniając specyfikę sklepów, hurtowni i producentów działających w branży oponiarskiej. Każdy moduł jest przemyślany i służy zwiększeniu sprzedaży w twoim sklepie. Każdy sprzedawca ma swoje priorytety i indywidualne potrzeby biznesowe - dlatego bez problemu możesz dodać lub usunąć moduły, np. dedykowany sprzedaży felg, moduł reklamacyjny, moduł automatyzujący przechowywanie opon czy też ułatwiający zarządzanie rabatami i narzutami.


4. Integracja z wybranym ERP
- Enterprise Resources Planning to oprogramowanie przeznaczone do całościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki ERP kontrolujesz i zarządzasz m.in. księgowością, sprzedażą, kadrami, obiegiem dokumentów - słowem wszystkim, co ważne w Twojej firmie. TiresCMS możesz zintegrować z oprogramowaniem ERP którego obecnie używasz w przedsiębiorstwie. 

Do wyboru masz dwa rozwiązania: integrację do TiresCMS lub do ERP. Eksport obejmie m.in. wszystkie produkty wraz z np. kodem producenta, EAN, nazwą, kodem SAP, opisami opon czy też wagą, cenami, stanami magazynowymi, zdjęciami oraz kategoriami. Możesz również wysłać faktury i wszelkie dokumenty księgowe.


5. Integracja z serwisami aukcyjnymi
- prowadzisz sprzedaż opon, felg w kilku kanałach, wśród nich są serwisy aukcyjne, np. Allegro, eBay czy Amazon? Jeśli zastanawiasz się czy możesz zintegrować swoją sprzedaż na tych stronach z oprogramowaniem TiresCMS, to odpowiedź brzmi: tak! 

Jakie są korzyści? Wszystkimi kanałami sprzedaży - także w serwisach aukcyjnych - zarządzasz z jednego panelu sterowania. Szybko i łatwo dodasz nowe aukcje lub zaktualizujesz parametry (np. ceny) już ogłoszonych oraz zdobędziesz nowych klientów uruchamiając sprzedaż na nowym serwisie.

6. Eksport produktów do wielu sklepów - to jedna z najważniejszych zalet oprogramowania TiresCMS. Korzystając z naszego systemu masz dostęp do olbrzymiej bazy opon, kół i felg, różnych modeli, wersji i przeznaczeń. Możesz też umieścić dowolne produkty w wybranych przez siebie serwisach branżowych, ogłoszeniowych czy aukcyjnych. To proces zautomatyzowany - nie stracisz czasu na żmudne dodawania zdjęć, opisów i cen pojedynczych modeli czy egzemplarzy, które masz w ofercie. 


7. Konfiguracja narzutów i marż
- interfejs TiresCMS umożliwia stosowanie dowolnych rabatów oraz szybką zmianę cen/marż. Masz pełną swobodę działania, np. kilkoma kliknięciami uruchomisz promocję na oponę wybranego producenta, całą grupę produktów lub konkretny model we wszystkich kanałach sprzedaży lub w wybranych serwisach. Wszystko w Twoich rękach! Oprogramowanie umożliwia zastosowanie dowolnej ilości marż i rabatów, które ustalisz zgodnie z własną polityką sprzedażową.

Panel aktualizacji naszego systemu ułatwi Ci sprawne zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży. To oszczędność czasu i energii, a z drugiej strony m.in. pewność, że masz pełną kontrolę nad zamówieniami, wiesz jakie są aktualne uprawnienia i zadania pracowników, możesz elastycznie zmieniać ceny i promocje oraz szybko zintegrować swój sklep czy hurtownię z nowymi dostawcami, producentami lub serwisami sprzedażowymi. 

Wszystkie szczegóły i zalety funkcjonowania nowoczesnego systemu do zarządzania multistore w sprzedaży opon i felg poznasz kontaktując się z nami.

 

 

 

/ Uwagi, pytania, a może sugestie ? wyślij maila

Nasz zespół po zapoznaniu się z Twoim problemem doradzi najkorzystniejsze rozwiązanie.