Wiedza
kluczem.
do Twojego sukcesu
Na łamach naszych blogów dzielimy się z Wami naszą specjalistyczną wiedzą i bogatym doświadczeniem z codziennej pracy. Przekazujemy także interesujące rozwiązania know-how z zakresu zarządzania sprzedażą opon online w połączeniu z dobrymi praktykami biznesowymi.

EDI Wheel integracja z producentami opon

24 listopad 2020, przeczytasz w 3 minuty

System EDI pozwala na wymianę danych na podstawie podobnej do działania poczty elektronicznej. Istotna w tym jest pewna niezależność od charakterystyki stosowanego sprzętu i oprogramowania pomiędzy poszczególnymi firmami działającymi w jego obrębie. Rozwiązanie pozwala zoptymalizować procesy związane z zarządzaniem końcowym etapem zamówienia, a także umożliwia śledzenie każdej aktywności użytkowników.  Budowa systemu pozwala na monitorowanie, całodobowe nadzorowanie i dbanie o poprawne kompletowanie towaru.

Czym jest EDI Wheel ?

EDI Wheel natomiast jest procedurą automatycznej wymiany danych i dokumentów pomiędzy platformami w obrębie sprzedaży ogumienia. Zapewnia wszelkie funkcjonalności wymienione powyżej, dzięki integracji danych zwiększa się efektywność funkcjonowania firmy. EDI znacznie podnosi wydajność pracy. Implementacja takich rozwiązań oszczędza czas na wprowadzaniu wielokrotnie tych samych danych i skrócić procedury obecne na terenie firmy.

EDI Wheel czyli EDI w swojej najlepszej odsłonie EDI to nic innego jak system elektronicznego przesyłania danych handlowych i udostępniania baz danych jednej organizacji do użytku innej. W ten sposób dwie różne firmy mogą połączyć swoje systemy i sprawniej kooperować. Jest to doskonałe rozwiązanie z perspektywy optymalizacji dropshippingu.

Przesyłanie danych w oparciu o EDI jest wykorzystywane powszechnie w branży handlowej, przez różne przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, a także banki oraz towarzystwa ubezpieczeniowe. System jest wręcz  doskonały. Dlatego świetnie odnajduje się w przypadku sklepów internetowych i dystrybucji. EDIWheel nie wymaga zastosowania przez obie strony identycznego oprogramowania komputerowego. Wystarczą zgodne systemy w ramach TiresCMS.

Jakie dane przekazuje EDIWheel?

Oprogramowanie pozwala przyspieszyć każdą procedurę obecną na terenie firmy i wyeliminować kosztowne i często czasochłonne pomyłki pracowników. Kompletowanie towaru nie zawsze jest proste, dlatego EDIWheel nadzoruje każdy kolejny krok. Dzięki temu modułowi można zapisywać w plikach i  logach cały proces wynikający z końcowych etapów zamówienia. Monitorowanie w czasie rzeczywistym pobierania, generowania etykiet, pakowania zamówienia, skanowania produktów jest idealne, aby wykazać co, kto, i jak zrobił i w jakim przedziale czasowym.

Ponadto wspomniany system logów pozwala na aktywne śledzenie każdej czynności wykonywanej przez użytkowników i pracowników. Oprogramowanie na bieżąco monitoruje i  zapisuje działania wykonywane przez użytkowników. Kontroluje kto, co, jak i kiedy: wykonał zamówienie tzn. złożył zamówienie, zmienił jego status, wygenerował etykiety przewozowe,
w przestrzeni magazynowej dodał produkt do stanu magazynowego lub zarejestrował jego zejście ze stanu magazynowego, zmieniono lub ustalono ceny produktu na inne przez administratora systemu.

Ponadto w wersji rozszerzonej jest także możliwość monitorowania danych dotyczących administratora:
- informacji na temat logowania,
- otwarcie zamówienia, strony, produktu bądź podstrony,
- zamówień, edycji,  po edycji

Budowa systemu EDI Wheel pozwala na monitorowanie dowolnej aktywności użytkowników i jest doskonałym sposobem na wykluczenie, wyszukiwanie oraz reagowanie na błędy w czasie pracy.

Czy warto wprowadzić EDI Wheel w ramach własnej działalności?

Zdecydowanie tak. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, które pozwala na o wiele lepszą weryfikację danych zarówno w systemie samej firmy, jak i w przypadku informacji wymienianych pomiędzy poszczególnymi oprogramowaniami przedsiębiorstw. Dane są aktualizowane na bieżąco, a EDIWheel skraca czas realizacji zamówień i zapewnia szybki przekaz wiadomości, co umożliwia znacznie szybsze reagowanie na zmienne warunki działania.

Implementacja oznacza zawsze wzrost efektywności wewnętrznych systemów firmy. EDI zawsze powoduje modernizację posiadanych systemów informacyjnych. Przede wszystkim usprawnia pod tym kątem wewnętrzny przekaz wiadomości. Czysto wizerunkowo EdiWheel może doprowadzić do poprawy stosunków partnerskich. Jak? Zmniejsza możliwość wystąpienia nieporozumień o charakterze komunikacyjnym. Skraca czas niezbędny do korekt i sprzyja zacieśnianiu efektywnej współpracy.

Obecnie system TiresCMS obejmuje współpracę z systemami koncernów oponiarskich Hankook, Goodyear, Alcar, Michelin, Pirelli, Bridgestone, Continental. Dodatkowo EdiWheel umożliwia lepsze zarządzanie zapasami i dodanie opcji dropshippingu, dzięki czemu w systemie od razu dostępne są dane na temat zapotrzebowania na wytworzenie danego dobra, z uwzględnieniem planów produkcyjnych.

przeczytaj podobne artykuły

Dlaczego warto wybrać rozwiązania dedykowane

Oprogramowanie szyte na miarę, to produkt idealnie dopasowany do twojego biznesu, dodatkowe wsparcie technicz...
  • zalety z korzystania dedykowanego systemu
  • bezpieczeństwo serwisu i minimalizacja strat

14 styczeń 2021 3 minuty

/ Uwagi, pytania, a może sugestie ? wyślij maila

Nasz zespół po zapoznaniu się z Twoim problemem doradzi najkorzystniejsze rozwiązanie.