O Grupie Yokohama

Siódme przedsiębiorstwo na świcie pod względem sprzedaży i produkcji opon.

Kolejny z japońskich producentów w zestawieniu. Marka posiada ponad 40 filii na kilku kontynentach. Dzięki temu stanowi jeden z największych koncernów oponiarskich na świecie. Yokohama korzysta w produkcji z surowców nieropopochodnych. Zastępuje je olejkiem ze skórki pomarańczy, dzięki czemu producent dba o środowisko naturalne, a także wyznacza zupełnie nowe kierunki w branży ogumienia samochodowego.

 

Opony od Yokohama powstają z myślą o dynamicznej i bezpiecznej jeździe. Zdaniem kierowców produkty marki to jeden z bardziej komfortowych typów opon. Pozwalają zachować stabilny tor jazdy nawet w czasie pokonywania dłuższych zakrętów. Dodatkową zaletą są również opory toczenia zaprojektowane z myślą o ekonomicznej jeździe. Oprócz tego w ofercie Yokohama znajdują się opony do praktycznie każdego typu pojazdu, a w tym nie tylko samochodów osobowych, ale i dostawczych. Dotyczy to zarówno letnich, zimowych, jak i całorocznych.

Koncern produkuje opony do samochodów osobowych, terenowych, sportowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i przemysłowych oraz do samolotów. Do grupy Yokohama należą marki Yokohama, Galaxy, Alliance ( opony rolnicze i leśne ). Opony Yokohama wykorzystywane są do samochodów premium : Lotus, Porsche, Audi, Lexus czy Mercedes.

EDI Wheel integracja

- dwustronna komunikacja pozwala na przekazywanie danych z różnych systemów informatycznych
- produkty ( automatyczne i cykliczne pobieranie danych, opisów, charakterystycznych parametrów, wszystkich lub wybrancych kategorii )

- stany magazynowe - aktualne informacje dotyczące ilości oraz dostępności produktów w ofercie
- ceny ( z możliwością zarządzania marżami i narzutami, wybiórczo na kategorie, grupy produktowe, konkretne marki bądź rozmiary )

/ chcesz podłączyć inną integrację? napisz do nas

opisz która z podanych integracji Cię zainteresowała, skontaktuj się przez formularz, a nasi specjaliści przygotuję listę funkcjonalności tak aby najlepiej dostosować ją pod Twoje wymagania. Miłego dnia !

artykuły z bloga

Skuteczna sprzedaż opon używanych

Sprzedaż opon używanych, zwłaszcza marek premium i klasy średniej sprowadzanych z zagranicy to jest nad...

  • zwiększ potencjał opon używanych
  • skuteczna kontrola pracowników

25 marzec 2021 3 minuty

Leasing oprogramowania dla branży oponiarskiej

Potrzebujesz porządnego oprogramowania do zarządzania sprzedażą, ale to kosztowny zakup, zwłaszcza prz...

  • finansowane rozwiązania dla firm
  • 4 fakty o leasingu oprogramowania

06 kwiecień 2021 5 minut

Jak sprzedawać opony bez prowizji – integracja z Otomoto

Każdy przedsiębiorca wie, że aby sprzedawać więcej, warto znaleźć i ocenić możliwość dystrybucji...

  • wystawianie ofert przez jedno kliknięcie
  • sprzedaż opon nowych i używanych

14 maj 2021 4 minuty