O Grupie Continental

Jeden z pięciu największych dostawców motoryzacyjnych na świecie ( opony oraz pozostałe elementy przeznaczone dla motoryzacji ).
Do grupy należą marki Continental, Barum, General Tire, Gislaved, Matador, Semperit, Sportiva, Mabor, Viking

Niemiecka marka, która przez lata wyznaczała zupełnie nowe trendy w branży. Continental znany jest z produkcji opon na lata regularnego użytkowania, wykonanych z dbałością o nawet najdrobniejsze szczegóły. Oferta zawiera ponad 800 różnych modeli. Continental opracowuje swoje produkty w oparciu o parametry pozwalające na stabilną jazdę nawet w trakcie ulewnego deszczu oraz w warunkach zimowych.

 

Continental znany jest z szeregu testów, które przechodzi każda opona przed wprowadzeniem do sprzedaży. Nowy model pokonuje setki kilometrów na torze testowym marki o nazwie Contidrom. Praktycznie każdego roku w różnych warunkach poddawane jest takim zabiegom ponad 100 000 różnych typów ogumienia. Dodatkowo charakterystyka poszczególnych elementów oferty zyskuje również potwierdzenie ze strony podmiotów niezależnych z branży.

 

Opony Continental w rankingach pozostają liderem jakości, a w plebiscytach ADAC niemieckiego stowarzyszenia kierowców plasują się w ścisłej czołówce. Ponadto marka pojawia się regularnie w renomowanych czasopismach, takich jak AutoBild czy AutoZeitung.


Oferta opon koncernu obejmuje opony do samochodów osobowych, vanów, 4x4, opony motocyklowe i rowerowe, ciężarowe oraz do samochodów dostawczych. Nowoczesne technologie obecne w firmie powodują że systematycznie zwiększa się obecość grupy Continental na rynkach opon specjalistycznych - przede wszystkim rolnicze, leśne oraz przeznaczonych do innych prac.

EDI Wheel integracja

- dwustronna komunikacja pozwala na przekazywanie danych z różnych systemów informatycznych
- produkty ( automatyczne i cykliczne pobieranie danych, opisów, charakterystycznych parametrów, wszystkich lub wybrancych kategorii )

- stany magazynowe - aktualne informacje dotyczące ilości oraz dostępności produktów w ofercie
- ceny ( z możliwością zarządzania marżami i narzutami, wybiórczo na kategorie, grupy produktowe, konkretne marki bądź rozmiary )



/ Potrzebujesz wsparcia w integracji systemów? Skontaktuj się z nami

Zastanawiasz się, jak najlepiej połączyć swoje procesy biznesowe z systemami CRM, marketplace czy platformami B2B? Wystarczy, że do nas napiszesz. W kilku prostych słowach opisz, jakiej integracji potrzebujesz, a nasi eksperci zajmą się resztą.

artykuły z bloga

Inteligentne zarządzanie procesami logistycznymi w magazynach opon

Zarządzanie magazynem opon to obsługa wszelkich procesów logistycznych związanych ze sprzedawanym asort...

  • Przyjęcie i wprowadzanie produktów na stan
  • Przypisanie miejsc magazynowych do produktów

21 listopad 2022 4 minuty

Skuteczna sprzedaż opon używanych

Sprzedaż opon używanych, zwłaszcza marek premium i klasy średniej sprowadzanych z zagranicy to jest nad...

  • zwiększ potencjał opon używanych
  • skuteczna kontrola pracowników

25 marzec 2021 3 minuty

Integracja z platformami sprzedażowymi

Jako sprzedawcy zależy ci na dotarciu do możliwie dużej grupy potencjalnych klientów. Pomoże w tym integr...
  • integracja z branżowymi platformami
  • automatyzacja procesów sprzedażowcyh

12 październik 2020 2 minuty