O Grupie Bridgestone

Producent japoński, którego opony wykorzystywane były w Formule 1. Ogumienie Bridgestone wielokrotnie uzyskało tytuł Producenta Opon Roku w kilku kategoriach. Opony marki dostępne są dla szerokiego spektrum samochodów osobowych, a w tym również SUV’ów i ciężarówek. Produkty Bridgestone stanowią idealne wyposażenie dla Forda, Mercedesa, Peugeota, BMW, a także innych marek. Dodatkowo mogą również zostać zamontowane w Scanii, DAF bądź Iveco. Na tym natomiast możliwości firmy się nie kończą.

 

Opony Bridgestone to japońska technologia dla wymagających kierowców. W praktyce uzyskują oni dostęp do 9 różnych serii ogumienia, a w tym Potenza dostosowana do potrzeb samochodów sportowych lub np. Turanza, która zapewnia bardzo dobre parametry na dłuższe wyjazdy z rodziną w zróżnicowany teren. Warte uwagi są również produkty z linii Weather Control dostosowane do trudniejszych warunków pogodowych, a także Ecopia wspomagające bardziej ekonomiczną jazdę.

Oferta obejmuje cały przekrój opon, począwszy od opon osobowych, dostawcze, ciężarowe, 4x4, suvy, specjalistyzcne oraz morocyklowe. Opony firmy dostarczane są jako fabryczne do samochodów marek Ford, BMW, Mercedes Fiat, Seat, Mazda, Suzuki, Peugeot, Porsche czy Toyota. W skład grupy Bridgestone wchodzą marki Bridgestone, Dayton, Firestone ( opony sportowe ), Seiberling, Lassa i Saeta.

EDI Wheel integracja

- dwustronna komunikacja pozwala na przekazywanie danych z różnych systemów informatycznych
- produkty ( automatyczne i cykliczne pobieranie danych, opisów, charakterystycznych parametrów, wszystkich lub wybrancych kategorii )

- stany magazynowe - aktualne informacje dotyczące ilości oraz dostępności produktów w ofercie
- ceny ( z możliwością zarządzania marżami i narzutami, wybiórczo na kategorie, grupy produktowe, konkretne marki bądź rozmiary )


/ Potrzebujesz wsparcia w integracji systemów? Skontaktuj się z nami

Zastanawiasz się, jak najlepiej połączyć swoje procesy biznesowe z systemami CRM, marketplace czy platformami B2B? Wystarczy, że do nas napiszesz. W kilku prostych słowach opisz, jakiej integracji potrzebujesz, a nasi eksperci zajmą się resztą.

artykuły z bloga

Jak sprzedawać opony bez prowizji – integracja z Otomoto

Każdy przedsiębiorca wie, że aby sprzedawać więcej, warto znaleźć i ocenić możliwość dystrybucji...

  • wystawianie ofert przez jedno kliknięcie
  • sprzedaż opon nowych i używanych

14 maj 2021 4 minuty

Jak hurtowo zarządzać sprzedażą opon

Stały, szybki i prosty dostęp do nieograniczonej liczby kontrahentów, producentów i dostawców w jednym sy...
  • zarządzanie hurtową sprzedażą opon
  • stworzone dla branży opon

15 październik 2020 2 minuty

Leasing oprogramowania dla branży oponiarskiej

Potrzebujesz porządnego oprogramowania do zarządzania sprzedażą, ale to kosztowny zakup, zwłaszcza prz...

  • finansowane rozwiązania dla firm
  • 4 fakty o leasingu oprogramowania

06 kwiecień 2021 5 minut