< Powrót do strony głównej

  FAQ - Najczęściej zadawane pytania
   
       
 

Ile będzie kosztowało wdrożenie systemu TiresCMS w mojej firmie ?
Każdy system jest zawsze dopasowany pod indywidualne potrzeby Klienta. Dlatego zawsze podczas kontaktu – rozmowy telefonicznej czy korespondencji mailowej będziemy starali się poznać Twój punkt widzenia. Postaramy się także zaproponować rozwiązania dochodowe dla Twojej firmy. Istotną kwestią jest także sposób finansowania wdrożenia systemu ( dofinanasowanie UE / środki własne ) oraz przeznaczony na ten cel budżet.
Konkretną ofertę cenową będziemy mogli przygotować dopiero po dokładnym rozpoznaniu potrzeb i uzgodnieniu wszystkich funkcjonalności mających znaleść się w Państwa systemie. Prosimy o kontakt z naszym działem handlowym ( mail biuro@tires.pl lub telefonicznie 695-195-686 )

  Chcę sprzedawać nie tylko w Polsce, ale w innych krajach UE, czy jest to możliwe ?
Oczywiście, system jest dostosowany do obsługi wielu wersji językowych i walut. Dodatkowo posiada integracje z serwisami sprzedażowymi i dostawcami z krajów UE, obsługuje ponadto oddziały ( filie ) i wiele magazynów ( lokalne, wirtualne i dostawców – tzw droppshipping ). Kraje sprzedaży, ceny, marże i koszty dostaw są konfigurowane i zarządzane w panelu administracyjnym.

       
  Czy mogę sprawdzić działanie systemu przed zakupem ?
Tak, zainteresowanym udostępniamy dostęp do panela administracyjnego w wersji demonastracyjnej. Posiada on większość elementów niezbędnych do codziennej pracy z systemem. Możesz się zapoznać się z jego działeniem, przeanalizować mocne strony, a także zaproponować odpowiednie rozwiązania które ułatwią pracę Tobie i Twoim pracownikom. W celu uzyskania dostępu prosimy wypełnić krótki formularz lub skontaktować się z Nami ( mail: biuro@tires.pl lub telefonicznie 695-195-686 )
  Czym charakteryzuje się sprzedaż opon i felg w modelu dropshipping ?
Krótko mówiąc jest to sprzedaż dowolnych produktów, które znajdują się w magazynach Twoich kontrahentów / dostawców. Jednym z najważniejszych warunków jest posiadanie przez nich odpowiedniego oprogramowania, które pozwoli na integrację z naszym systemem. Posiadamy odpowiednią wiedzę oraz długoletnie doświadczenie w tym temacie. Więcej informacji o dropshipingu znajdziesz pod tym linkiem.
       
  Posiadam kilka magazynów w różnych lokalizacjach, czy system to obsłuży ?
Zarządzanie dowolną ilością magazynów jest już dostępne w najnowszej wersji systemu TiresCMS. Obsługuje on wszelkie zależności pomiędzy lokalnymi magazynami ( także wirtualnymi i zagranicznymi ), transport, sprzedaż produktów określonych producentów, koszty dostawy i wiele innych.
Wszystkie dane są dostępne w jednym panelu administracyjnym przez co zarządzanie nimi jest naprawdę proste.
  Posiadam osobny program fakturowo-księgowy, czy można go podłączyć do systemu ?
Większość programów pozwoli na integrację z naszym systemem, jednakże aby mieć całkowitą pewność prosimy wcześniej o kontakt z naszym działem handlowym ( chodzi przede wszystkim o możliwość integracji systemów ).
Na chwilę obecną system TiresCMS współpracuje z Comarch Optima, Subiekt Nexo, Logsoft WMS.


       
  W jaki sposób jest aktualizowany i rozwijany system TiresCMS ?
Cały czas monitorujemy rynek branżowy i systematycznie dodajemy nowości według potrzeb i wymagań naszych Klientów. Dzięki temu system zawsze jest dostosowany do zmian na rynku.
Dodatkowo słuchając naszych Klientów przygotowujemy i wdrażamy dodatkowe moduły według ich potrzeb i wymagań.
  Mam swój sklep internetowy, czy mogę rozbudować sprzedaż poprzez Wasz system ?
Tak, TiresCMS posiada wbudowane integracje z większością sklepów internetowych obecnych na polskim rynku (shopper, shoplo, istore, redcart, sstore, iaistore itd). Dzięki takiemu rozwiązaniu otrzymujesz dostęp do kolejnych bardzo rozbudowanych rynków zbytu - min. branżowe portale handlowe, detaliczne serwisy aukcyjne.

       
  Jak wygląda obsługa dużych baz danych ?
System jest skonstruowany tak, aby poradzić sobie z obsługą rozbudowanych baz danych ( nawet do 1 mln produktów ) z zastrzeżeniem że do jego prawidłowego działania niezbędny będzie stabilny i wydajny serwer. Konstrukcja systemu ma wiele unikalnych autorskich rozwiązań i usprawnień, pozwalających sprawnie obsłużyć nawet do 10.000 zamówień dziennie.




   
Panel demo
Już teraz umożliwiamy bezpłatne zapoznanie się z panelem demonstracyjnym naszego systemu Tires CMS. Dokładnie poznaj zasady jego działania, a także jak w intuicyjny sposób możesz zarządzać procesami sprzedażowymi, szczególnie gdy wszystkie opcje dostępne są w jednym miejscu. W tym celu prosimy o dokładne wypełnienie formularza kontaktowego, pozwoli nam to przygotować dostęp wg. wymaganej specyfikacji.
Opinie użytkowników
  • Nad programem do zarządzania sprzedażą opon myślałem od jakiegoś czasu. W każdym programie czegoś mi brakowało, aż zainteresowałem się programem firmy PAP Computer. Po kilku rozmowach ustaliliśmy czego dokładnie potrzebuję.
    Wulkanizacja, Tomek Kowalski
  • Prowadzę sprzedaż opon bieżnikowanych i felg, przede wszystkim przez Allegro. Od przejścia na program Tires CMS proces wystawiania aukcji zdecydowanie uległ poprawie - zwłaszcza żmudne przepisywanie danych oraz obsługa moich klientów. Wszystko jest łatwo dostępne w jednym panelu administracyjnym. Co dla mnie istotne ich pomoc techniczna stoi na wysokim poziomie.
    Krzysztof G.
  • Od kilku miesięcy używam oprogramowania Tires CMS ( wcześniej pracowaliśmy na kilku narzędziach różnych firm ). Ze zmiany jesteśmy bardzo zadowoleni - sprzedajemy szybciej i więcej. Takie samo zdanie mają moi klienci - opony są dobrze pokazane, łatwo je znaleść i dobrać do samochodu.
    Sprzedaż opon, Stanisław B.

Tires.pl - IT dla branży opon

A: TTF Sp. z o.o.
   92-516 Łódź ul. Puszkina 80 
   NIP: 7282832197
   KRS: 0000743972

T: +48 695 195 686
M: biuro@tires.pl

google map  instagram     

Aplikacja do hurtowej sprzedaży opon

Formularz kontaktowy
Jestem zainteresowany: