Posiadając w ofercie setki produktów, z różnych kategorii i udostępniając je do sprzedaży za pośrednictwem wielu portali internetowych, niemożliwe byłoby ręczne zarządzanie asortymentem. Jednym z kluczowych aspektów podlegających kontroli jest cena wystawionych towarów. Raz ustalone wartości muszą podlegać stałym aktualizacjom w odpowiedzi na działania innych sprzedających. Konkurencyjne ceny będą kluczem do przyciągnięcia klientów tak jak organizowanie okresowych obniżek cen.
Takie działania pomogą osiągnąć sukces sprzedażowy, jednak do ich realizacji niezbędne będą narzędzia, które pomogą zarządzać i nadzorować prowadzoną sprzedaż. Oprogramowanie TiresCMS posiada moduły, które idealnie sprawdzą się podczas kontrolowania marż oferowanego asortymentu oraz naliczania rabatów i organizowanie promocji na konkretne produkty lub całe ich grupy.
Za pośrednictwem TiresCMS możesz w prosty sposób zarządzać całym asortymentem oferowanym przez Twoją firmę. Posiadając w sprzedaży produkty z różnych kategorii jak opony, koła, felgi, dętki i inne towary pokrewne, możesz zarządzać nimi pojedynczo, lub łączyć je w większe grupy według podobnych cech. Konkretny produkt przypisany może zostać do wielu kategorii i podgrup, w sposób upraszczający zarządzanie dystrybucją. Dzięki temu łatwiejsze stanie się kontrolowanie oferty sprzedażowej i cen prezentowanych w sklepach internetowych. Ustalanie wysokości marż może odbywać się na pojedynczych towarach lub z wykorzystaniem wspomnianych grup i kategorii.
Wprowadzając do systemu TiresCMS podstawowe dane o cenie hurtowej produktu, można wykorzystać tę informację do nadania konkretnej wysokości marż np. dla danego producenta opon, lub określonego rozmiaru felg. Rzeczywiste wartości zysków naliczane mogą być procentowo od ceny bazowej, lub poprzez dodanie do niej ustalonej kwoty. Marże przypisane do danego produktu, lub grupy mogą być płynnie zmieniane w dowolnej chwili, jako reakcja na ruchy konkurencji czy zmiany kosztów pozyskania towaru. Manipulowanie marżami to również dobry sposób na pozyskanie klientów we wczesnych etapach funkcjonowania sklepu.
Niższe ceny początkowe i związany z nimi mniejszy zarobek, mogą zaowocować zwiększoną liczbą zamówień i stale rosnącą grupą zadowolonych klientów. Wraz z rosnącą popularnością sklepu i budowaniem marki, można w prosty sposób modyfikować naliczone marże za pomocą stworzonego w tym celu modułu systemu TiresCMS.
Skuteczną metodą na przyciągnięcie klienta jest organizowanie promocji i oferowanie produktów po niższych niż zazwyczaj cenach. Wykorzystując oprogramowanie TiresCMS do zarządzania asortymentem zyskujesz również narzędzie pomocne we wprowadzaniu rabatów na sprzedawane produkty. Podobnie jak w przypadku kontrolowania marż, obniżki cen również nałożyć można na wybrane grupy i kategorie produktów.
Za pomocą systemu TiresCMS w wygodny sposób ustalisz,
Dokładne warunki naliczania rabatów ustalić można dla dowolnej liczby grup i dla różnych kryteriów. Dzięki temu w prosty sposób zorganizować można np. wyprzedaż konkretnego rocznika opon, czy promocje sezonu. Łatwiejsze stanie się również wyprzedanie produktów zalegających na magazynie, obniżenie ich ceny może skierować zainteresowanie klienta na konkretną grupę produktów.
Oprogramowanie TiresCMS posiada możliwość integracji z najpopularniejszymi portalami sprzedaży internetowej (Allegro, Amazon, Otomoto, czy branżowych portalach oponiarskich). Jest to ogromne ułatwienie w zarządzaniu polityką cenową dystrybuowanych towarów. Ustalenie marż i organizowanie promocji odbywać będzie się za pośrednictwem systemu TiresCMS, a odpowiednie dane automatycznie zostaną uaktualnione w serwisach internetowych. Takie rozwiązanie zaoszczędzi czas i pracę osób odpowiedzialnych za oferty sklepów internetowych. Dodatkową zaletą będzie ujednolicenie cen i organizowanych promocji, niezależnie od miejsca sprzedaży.
Sukcesywne balansowanie cenami oferowanych produktów będzie kluczem do sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Wykorzystując TiresCMS zapewnisz sobie prosty sposób na kontrolowanie zysków i konkurencyjność względem innych sprzedających oraz zachęcisz klientów to skorzystania z Twojego sklepu. Skontaktuj się z naszym pracownikiem, a udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji dotyczących naszego produktu.
Opierając się na Twoich sugestiach, przygotujemy ofertę, która najlepiej sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.