Wiedza
kluczem.
do Twojego sukcesu
Na łamach naszych blogów dzielimy się z Wami naszą specjalistyczną wiedzą i bogatym doświadczeniem z codziennej pracy. Przekazujemy także interesujące rozwiązania know-how z zakresu zarządzania sprzedażą opon online w połączeniu z dobrymi praktykami biznesowymi.

Dla wszystkich sprzedawców opon i felg

15 wrzesień 2020, przeczytasz w 3 minuty

Dziesięć razy więcej obsłużonych transakcji w tym samym czasie w porównaniu z metodami tradycyjnymi. Takie korzyści daje oprogramowanie do hurtowej i detalicznej sprzedaży opon i felg – TiresCMS. Stworzone przez niewielką firmę z Łodzi rozwiązanie zdobywa klientów w Polsce i za granicą. I to oni informują o dużych usprawnieniach w codziennej pracy.

Kilka słów o nas

To nowe na rynku rozwiązanie, ale stworzone przez ludzi, którzy oprogramowaniem komputerowym zajmują się od blisko 15 lat. – Nasz program sprawdzi się w każdej firmie związanej z branżą oponiarską, które obracają setkami i tysiącami opon miesięcznie – podkreśla Paweł Andrejew, prezes firmy TTF z Łodzi. Program TiresCMS pozwala na zintegrowanie w jednym miejscu wszystkich dostawców i producentów opon z którymi współpracuje firma.

Kto może skorzystać z naszego oprogramowania

– Po każdym otrzymanym zamówieniu nasi klienci, jeszcze przed wdrożeniem, musieli przeszukiwać platformy poszczególnych dostawców. Tutaj automatyzujemy procesy sprzedażowe. Nasz program porządkuje ofertę wielu dostawców, a użytkownik otrzymuje aktualną informację o dostępności, stanach magazynowych i cenie danych produktów. Istotnym elementem tego systemu jest obsługa wszystkich typów opon, niezależnie czy są nowe, używane czy bieżnikowane, osobowe, przemysłowe, ciężarowe, motocyklowe lub rolnicze. Nie ma znaczenia także ich przeznaczenie czy rozmiar – opowiada nasz rozmówca.

Oprogramowanie ułatwia jednak nie tylko zakup opon czy felg, ale także pomaga zarządzać ich dalszą sprzedażą. Można je zintegrować z popularnymi serwisami aukcyjnymi, ogłoszeniowymi, portalami branżowymi czy własnym sklepem internetowym. Producent oprogramowania informuje o imponujących możliwościach. Użytkownik może podłączyć do 100 dostawców, obsługiwać 100 tysięcy pozycji jednocześnie, może obsługiwać do 5 tysięcy zamówień dziennie. – Nasi obecni klienci sami opowiadają, że aplikacja wpłynęła realnie na rozwój ich firm.

Część klientów nigdy nie pracowała wcześniej na tej klasy oprogramowaniu, teraz mają wszystko usystematyzowane. Łatwiej jest zarządzać procesem sprzedaży i magazynem, łatwiej jest planować. Wszystko jest ukazane w bardzo czytelny sposób – dodaje Paweł Andrejew.

Otwierają się bowiem nowe możliwości, takie jak sprzedaż w modelu dropshipping. To sprzedaż dowolnych produktów, które znajdują się w magazynach dostawców i są przez nich wysyłane bezpośrednio do klienta końcowego. Podstawą takiej działalności jest właśnie zakup odpowiedniego oprogramowania.

Jakie są dodatkowe możliwości systemu TiresCMS


TiresCMS obsługuje również czytniki kodów kreskowych, wszak jest to nieodłączny element modułu magazynowego. Odczytywanie danych z wydrukowanej w systemie etykiety, pozwala na szybkie przyjęcie towaru, poprawne skompletowanie zamówienia czy rzetelne przeprowadzenie remanentu. Autorzy rozwiązania podkreślają, że system bez problemu zintegruje się z platformami obecnych dostawców. Warta uwagi jest też możliwość integracji z wykorzystywanymi w firmie programami fakturowo-magazynowymi.

Program jest dostępny za jednorazową opłatą. Nie ma abonamentu, ale użytkownicy mogą liczyć na stałe wsparcie techniczne. Przez pierwsze dwa lata jest ono bezpłatne. Licencja na program jest wieczysta.

Istotne korzyści z użytkowania oprogramowania

System jest dostosowany do obsługi wielu wersji językowych i walut. Można go zintegrować z serwisami sprzedażowymi i dostawcami z krajów UE. Rozbudowany panel administracyjny wbrew pozorom jest prosty w obsłudze. Kraje sprzedaży, ceny, marże i koszty dostaw są konfigurowane i zarządzane w jednym miejscu. Program jest już wdrożony w kilku firmach. To gotowy produkt, co nie zmienia faktu, że jest też cały czas rozwijany i ulepszany.

Modernizacje wprowadzane są także u klientów, którzy z systemu już korzystają. – Nasz program cały czas się rozwija. Jest zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta, nieraz bardzo nietypowych. Cały czas monitorujemy rynek branżowy, co przekłada się na cykliczne dodawanie nowych modułów. Koszt wdrożenia oprogramowania TiresCMS uzależniony jest od zastosowanych funkcjonalności, co ważne – zawsze słuchamy, czego oczekują nasi klienci, tak aby doradzić najbardziej korzystne dla nich rozwiązanie – opowiadają przedstawiciele firmy. – Teraz czas na promocję i rozmowy z klientami. Będziemy pokazywać się na targach, odwiedzać firmy.

Szacujemy, że w Polsce grono naszych potencjalnych klientów to nawet kilkaset podmiotów – zapowiadają właściciele firmy TTF: Paweł Andrejew oraz jego brat Przemysław. Więcej informacji znajduje się na stronie www.tires.pl, można tam również znaleźć darmową, demonstracyjną wersję programu.

> Pobierz pełen artykuł w formacie PDF <

ROZMAWIALI : Mirosław Giecewicz, Piotr Szponar, Paweł Andrejew, Przemysław Andrejew / FOTO / TTF Sp. z o.o. M. Giecewicz


/ Uwagi, pytania, a może sugestie ? wyślij maila

Nasz zespół po zapoznaniu się z Twoim problemem doradzi najkorzystniejsze rozwiązanie.